تاریخچه چشم انداز شرکت سامسونگ (SAMSUNG)

سامسونگ (SAMSUNG)

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و بیشترین حجم کاری خود را بر صادرات ماهی و میوه و سبزی به چین قرار داد. طی یک دهه، با رشدی بسیار سریع، سامسونگ به یکی از ۱۰ شرکت بزرگ کره تبدیل گردید. در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیک در گروه سامسونگ متولد شد. این شرکت در دهه ۱۹۷۰با سرمایه گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و ساخت کشتی، راه صنعتی شدن را درپیش گرفت.

در ۱۹۷۳ دومین برنامه پنجساله مدیریت اعلام و گذار از مرحله ساخت مواداولیه به محصول نهایی بعنوان هدف اصلی شرکت اعلام گردید. دهه ۱۹۷۰ دهه توسعه شرکت سامسونگ بود آنچنانکه شرکتهای صنایع سنگین، پتروشیمی، کشتی سازی و صنایع دقیق سامسونگ تأسیس و اولین صادرات صنایع الکترونیک ازسوی سامسونگ الکترونیک صورت گرفت. محصولات این شرکت در دهه ۱۹۸۰ توانست به بازارهای جهانی راه یابد.

چشم انداز شرکت سامسونگ

سامسونگ بر اساس یک چشم انداز واحد هدایت می شود: رهبری جنبش همگرائی دیجیتال

ما باور داریم که امروز می توانیم با فن آوری های نوین خود راه حلهایی برای پاسخ گفتن به نیازها و چالش های آینده بیابیم. فن آوری، فرصت می آفریند تا شرکت ها رشد کنند، شهروندان بازارهای رو به رشد با وارد شدن به عرصه اقتصاد دیجیتال شکوفا شده، و مردم فرصت های جدیدی برای خود خلق کنند.

 

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

پروژه های مشابه

 

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش مشاوره پایان نامه

پشتیبانی مدیر123

244 بازدید