پرسشنامه نقش بازاریابی تعاملی در افزایش وفاداری مشتریان

پرسشنامه بازاریابی تعاملی هدف پرسشنامه: بررسی نقش بازاریابی تعاملی در افزایش وفاداری مشتریان

 فرمت: Word

?تعداد سوال: ۴۰ سوال ۶ مولفه

شیوه نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

مدل پیشنهادی: دارد

منبع: دارد

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

بازاریابی دو جانبه (تعاملی)

پرسشنامه بازاریابی تعاملی: رشد انفجاری فناوری­ های اطلاعاتی تأثیر عمده­ای را بر بخش بازاریابی داشته است. واژه بازاریابی دو جانبه به تشریح نوعی از بازاریابی می ­پردازد که برپایه آن، از اینترنت، اینترانت­ ها و اکسترانت­ ها برای ایجاد یک تعامل دو سویه میان سازمان و مشتریانش و یا مشتریان بالقوه ­اش بهره گرفته می­ شود. هدف بازاریابی دو جانبه توانا ساختن شرکت برای استفاده سودآور از این شبکه­ ها برای جذب و نگهداری مشتریانی است کـــه می­ خواهند در ساخت، خرید و بهبود کالاها و خدمات با سازمان شریک باشند.

بازاریابی تعاملی

مفهوم جدید بازاریابی تعاملی در حال ظهور است که در آن ارتباطات جدید فن آوری به بازاریابان کمک می کند که اثر فاصله از مشتریان ایجاد شده توسط زنجیره عرضه طولانی، بازار بین المللی واتکای بیش از حد بر روی یک سویه اشکال ارتباطات بازاریابی مانند تبلیغات، دور بزنند. بازاریابی تعاملی  رویکرد کاملا جدید متشکل از ایده های جدید در کسب و کار و مدیریت و بازاریابی نشان داده است. بازاریابی تعاملی به عنوان مدیریت روابط، شبکه ها و تعامل است (زرگر، ۲۰۰۴).

واضح است که مفهوم بازاریابی تعاملی تحت تاثیر مستقل و متفاوت جهات مختلف تحقیقات علمی و تفسیرهای مختلف است. بازاریابی تعاملی برای توسعه ابزار های مختلف و اشکال تعامل و همکاری به دنبال پیدا کردن مصرف کنندگان بالقوه و ایجاد گفت و گو با آنها است(بارویس، ۲۰۰۵). کار مستقیم با مشتری بر اساس روابط متقابل، که گسترش طیف از فرم ها و روش های ارائه خدمات به مصرف کننده در راستای جلب رضایت/نیازهای فردی خود است. بازاریابی تعاملی تمرکز بر ماهیت تعاملی تولیدکننده – مصرف کننده است (دوشینتان، ۲۰۱۲).

[/stextbox]

 

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

 

124 بازدید