پرسشنامه توسعه رقابتی سازمان از طریق مدیریت دانش در پیاده سازی سیستمهای ERP

http://modir3-3.ir/images/goals-modir123.com.png هدف پرسشنامه: بررسی رابطه توسعه رقابتی سازمان از طریق مدیریت دانش در پیاده سازی سیستمهای ERP

 فرمت: Word

?تعداد سوال: ۳۷ سوال و ۹ مولفه

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

مقاله بیس: دارد

دانلود پروپوزال مرتبط

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پرسشنامه توسعه رقابتی سازمان از طریق مدیریت دانش در پیاده سازی سیستم های ERP

پرسشنامه فوق با هدف پرسشنامه بررسی توسعه رقابتی سازمان از طریق مدیریت دانش در پیاده سازی سیستم های ERP در سال ۲۰۰۶ توسط لی و ژو طراحی گردیده است. این پرسشنامه متشکل از ۳۷ سوال و ۹ مولفه می باشد که بر اساس طیف ۷ گزینه ای لیکرت نمرده شده است.

افزایش سرعت و قدرت کامپیوترها و سیستم های اطلاعاتی با توسعه سیستم های اطلاعاتی پیشرفته موسسات تلاقی پیدا کرده و روش های اداره دانش آنها و دارایی های فکری در یک محیط تجارت الکترونیکی تغییر داده است. در سال های اخیر تجارت الکترونیکی به عنوان روش جدید هدایت کسب و کار در بازار رقابتی شناخته شده است. به عنوان یک جز مهم از تجارت الکترونیکی، سیستم های برنامه ریزی منابع موسسه (ERP) با ناحیه های کارکردی کسب وکار مانند بازاریابی و فروش، تولید، دارایی، منابع انسانی و مدیریت مالی یک شرکت و تأمین کنندگان و مشتریان مربوطه در سلسله مراتب زنجیره تأمین ادغام شده است.

پیاده سازی ERP به طور دقیق در ارتباط با مدیریت دانش هست. اگرچه تکنولوژی به خودی خود مدیریت دانش نیست، اما مدیریت دانش اغلب به واسطه انسانی که از آن تکنولوژی استفاده می کند تسهیل می شود. یک سیستم ERP داده های یک شرکت را ذخیره می کند، اطلاعات را پردازش می کند، و آن دانش را تثبیت می کند. چنان دانشی ممکن است در نرم افزار ERP شرکت جای گیرد مانند تبادلات دانش آشکار، برخی دانش مانند دانش فرایندی که در روشی که فعالیت ها هدایت می شوند تثبیت شده و دانش دیگر که ممکن است در فرایند سالیانه بر مبنایی منظم ثبت شود.

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی مدیر123

modir123.group@gmail.com

 

157 بازدید