پرسشنامه نقدینگی بانکداری الکترونیک

http://modir3-3.ir/images/goals-modir123.com.png هدف پرسشنامه: بررسی ریسک نقدینگی بانکداری الکترونیک

 فرمت: Word

?تعداد سوال: ۲۴ سوال

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

 

[stextbox id=”grey” caption=”توضیحات” collapsing=”true” mode=”js” direction=”rtl” shadow=”false”]

پرسشنامه نقدینگی بانکداری الکترونیک

پرسشنامه بررسی ریسک نقدینگی بانکداری الکترونیک با هدف بررسی ریسک نقدینگی بانکداری الکترونیک طراحی گردیده است متشکل از ۲۴ سوال بر اساس طیف پاسخگویی خیلی کم تا خیلی زیاد می باشد.

تعدادی از سوالات پرسشنامه نقدینگی بانکداری الکترونیک

  • به نظر شما راهکار ” رعایت الزامات کمیته بال در رابطه بامدیریت ریسک نقدینگی”، تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی موثر است؟
  • به نظر شما راهکار “واقعی کردن نرخ های سود سپرده ها”، تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی موثر است؟
  • به نظر شما راهکار ” تطابق سررسید دارایی‌ها (تسهیلات) و بدهی ها (سپرده ها» تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی مؤثر است؟
  • به نظر شما راهکار «تبدیل به اوراق بهادار کردن دارایی های مالی (Asset securitization) و صدور اوراق مالی مشتقه همراه با قراردادهای تسهیلات اعطایی»، تا چه اندازه در مقابل با ریسک نقدینگی مؤثر است؟
  • به نظر شما راهکار« ایجاد برنامه زمان‌بندی مناسب برای بررسی نقدینگی بانک به طور متناوب»، تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی مؤثر است؟
  • به نظر شما راهکار «انجام مدیریت نقدینگی به صورت متمرکز توسط مدیریت ارشد و یا به صورت غیرمتمرکز از طریق واگذاری اختیارات به احدها برای اداره نقدینگی و یا به صورت تلفیقی از هر دو» تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی مؤثر است؟
  • به نظر شما «راهکار وجود سیستم اطلاعات مدیریت برای ارائه اطلاعات به موقع درباره وضعیت نقدینگی بانک به هیأت مدیره، مدیران اجرایی و مدیران ارشد»، تا چه اندازه در مقابله با ریسک نقدینگی مؤثر است؟

[/stextbox]

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

پشتیبانی سایت: 09120323225

سفارش مشاوره پایان نامه

 

173 بازدید