پاورپوینت شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) چیست؟

عنوان پاورپوینت: شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) چیست؟

تعداد اسلاید: ۱۵ اسلاید

 فرمت: powerpoint

 

پینترست (Pinterest)

پینترست (Pinterest) یک شبکه اجتماعی پر کاربرد و محبوب  تحت قالب وب سایت و برنامه موبایل می باشد که امکان به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و مطالب گوناگون با محتوای عالی و دارای یک موتور جستوجوگر کامل و قوی و بسیار کاربردی می باشد که در مارچ ۲۰۱۰ راه اندازی و با رشد سریعی موفق شد که در سال ۲۰۱۱ در مجله تایم به عنوان یکی از ۵۰ وب سایت و همچنین برنده جایزه وبی (Webby Awards) به عنوان بهترین استارت آپ در همان سال شود و هم اکنون نیز در سایت Alexa  رتبه ۳۲ در دنیا را دارد.

مبنای کار آن برخلاف دیگر شبکه ها مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر که مطالب شخصی  شما را به اشتراک می گذارند، به این گونه است که محتوا و مطالبی را که شما در دیگر سایت ها جالب و دارای ارزش می بینید را به شکل سازمان یافته و مرتب به اشتراک قرار می دهد. این شبکه دو کلمه Board و  Pin را در خود جای داده است که Board  همان آلبوم و Pin نیز همان کار لایک را  انجام می دهد. جالب است بدانید که این شبکه تنها در مدت ۱۰ ماه توانست ۱۳ میلیون کاربر را درگیر خود کند و در تاریخ ثبت شود و همچنین بیش از صد ها برند مطرح درد حال استفاده از آن هستند و ترافیک آن نیز از دیگر شبکه ها مانند لینکداین، گوگل پلاس و … است.

هنگامی که شما به سایتی مراجعه می کنید، در آنجا عکس و یا فیلم و یا حتی مقاله ای توجه شما را به خود جلب می کند که مفید و دارای محتوای قابل قبول برای به اشتراک قرار دادن با دیگر دوستان و افراد است، از این رو با استفاده از نوار ابزار مخصوصی که پینترست در موتور جستجو گر شما (Browser)، پس از باز کردن حساب کاربری قرار می دهد، بر روی آن رفته و با کلیک بر روی آیکون قرمز رنگ پینترست آن را در صفحه خود به اشتراک قرار دهید

 

پشتیبانی مدیر123

 

179 بازدید