مدیریت استراتژیک فرشگاه والمارت با رفاه

 عنوان پروژه: مدیریت استراتژیک فرشگاه والمارت با رفاه

فرمت: Word ،powerpoint

 

مدیریت استراتژیک فرشگاه زنجیره ای وال مارت با رفاه

مدیریت استراتژیک فرشگاه والمارت با رفاه

اهمیت موضوع فروشگاه های زنجیره ای ازآنجاست که این فروشگاه ها دررقابت با یکدیگر، با پایین آوردن هزینه های زنجیره ی تأمین و انواع هزینه های سربار، قیمت نهایی کالا راپایین آورده و با اینکار، خدمت بزرگی را هم به تولیدکننده و هم به مصرف کننده می کنند. در واقع آنها با بالا بردن بهره وری در چرخه توزیع محصول، و همچنین با تمرکز بر صرفه به مقیاس (سرشکن شدن هزینه‌ها به خاطر بزرگ بودن مقیاس فروش کالا) موجبات رشد سطح رفاه خانوارها درجامعه را فراهم می آورند. در این مقاله ما به بررسی دو فروشگاه رنجیره وال مارت به عنوان فروشگاه موفق در سطح جهان و فروشگاه رنجیره ای رفاه به عنوان فروشگاه رنجیره های ناموفق می پردازیم.

۲۱ صفحه word ـ ۴۳اسلاید powerpoint

 

تاریخچه فروشگاه والمارت با رفاه

در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند. وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحال‌حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد. شعبه مرکزی آن، در بنتونویل، آرکانزاس، در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. شرکت وال‌مارت، در سال ۱۹۷۲ به عنوان یک شرکت عمومی، وارد بازار بورس نیویورک شد این شرکت، با دارا بودن بزرگترین شبکه خرده‌فروشی، یکی از با ارزش ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوان گسترده ترین شبکه توزیع نوین کالا با هدف تهیه، تأمین، توزیع و فروش کالاهای اساسی در تاریخ ۲۶/۲/۱۳۷۴ تحت شماره ۱۱۲۷۳۱ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ثبت گردید و به عنوان حرکتی پیشتاز در جهت نوین سازی ساختار توزیع کالاهای مصرفی و بادوام در سطح خرده فروشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه های مشابه آماده مدیریت استراتژیک

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

372 بازدید