مدیریت استراتژیک شرکت ایساکو

مدیریت استراتژیک شرکت ایساکو

 

مدیریت استراتژیک شرکت ایساکو

معرفی شرکت ایساکو

مدیریت استراتژیک شرکت ایساکو: شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو در تاریخ ۱۳۵۶/۸/۱ در قالب شرکت سهامی خاص تاسیس و با شماره ثبت ۳۰۰۴۸ در تاریخ ۱۳۵۶/۸/۱۵ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می باشد: خرید، فروش، صادرات و واردات انواع خودرو سواری، اتوبوس، مینی بوس، کامیون، وانت و مانند آن ….، ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران خودرو و شرکت های تابعه آن، تهیه و توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها، انجام معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی، تاسیس شرکت با مشارکت یا بدون مشارکت اشخاص داخلی و خارجی، خرید کارخانجات و سهام شرکت ها، انجام هر عملیات مجاز سود آور، مبادرت به هرگونه فعالیتی برای انجام مفاد بالا و یا تسهیل در اجرای آن.

ماموریت شرکت ایساکو

ماموریت شرکت ایساکو ارائه خدمات پس ازفروش به مشتریان محصولات شرکت ایران خودرو و بر اساس ارزش های حرفه ای و اصول مشتری مداری است. ما برای انجام این ماموریت بر تعهد و تخصص همکارانمان، ظرفیت گسترده شبکه خدمات پس از فروش، بکارگیری هوشمندانه تکنولوژی های پیشرفته و استفاده بهینه از ظرفیت منابع جهت افزایش سودآوری و تامین متوازن و پایدار منافع ذینفعان تمرکز داریم.

چشم انداز شرکت ایساکو

شرکت ایساکو ۱۴۰۴ با اتخاذ رویکردهای نوآورانه، با تاکید بر ارتقای سطح بهره وری و تقویت جایگاه رهبری بازار، از حداکثر رضایت و وفاداری مشتریان برخوردار خواهد بود.

پروژه های مشابه آماده مدیریت استراتژیک

 

[maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”6″ ]

سفارش پروپوزالپشتیبانی: 09120323225

240 بازدید